Nasze usługi

Stomatologia zachowawcza

Poczułeś ból zęba? Nawet jeżeli szybko przestało Cię boleć, nie ma na co czekać. Może to być ostatni moment, aby oczyścić ubytek i wypełnić ząb bez konieczności leczenia kanałowego.

Jeżeli masz już zużyte wypełnienia, które zmieniły kolor, trzeba wymienić je na nowe. Nie bój się bólu – dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów i technik leczenie zachowawcze stało się prawie całkowicie bezbolesne.

Leczenie dysfunkcji narządu żucia

Zgrzytasz zębami, słyszysz trzaski podczas jedzenia, dokuczają Ci bóle w obrębie twarzy, ucha, bóle głowy, a leczenie u innych specjalistów okazało się nieskuteczne? Być może przyczyną dolegliwości są zaburzenia w układzie ruchowym narządu żucia.

W przypadku wystąpienia takich objawów jak trzaski podczas otwierania ust, dyskomfort przy jedzeniu, zgrzytanie zębami w nocy lub gdy często dochodzi do utraty wypełnień, przyczyną prawdopodobnie jest bruksizm. Nieleczony może prowadzić do przykrych powikłań np. ograniczenia otwierania ust i dolegliwości bólowych, a także znacznego starcia zębów.

Protetyka

Utrata nawet jednego zęba może mieć zły wpływ na komfort spożywania posiłków, proporcje i rysy twarzy oraz pracę mięśni i stawów – dlatego tak ważne jest ich prawidłowe uzupełnianie. W SANTI proponujemy różne rozwiązania protetyczne w zależności od rozległości i rozmieszczenia braków zębowych.

Naszym celem jest nie tylko uzupełnienie utraconych zębów i tkanek, ale także rehabilitacja całego układu narządu żucia, żeby mógł on prawidłowo spełniać swoje funkcje – komfortowo i bez bólu. Zapraszamy na specjalistyczne konsultacje.

Stomatologia estetyczna

Chcesz aby Twój uśmiech zyskał nową jakość? Nie jesteś zadowolony z koloru lub kształtu Twoich zębów?

W zależności od potrzeb oferujemy m.in.  wybielanie zębów, wypełnienia światłoutwardzalne z najnowszych materiałów, licówki kompozytowe i porcelanowe, korony całoceramiczne.

Profilaktyka

Lepiej zapobiegać niż leczyć. Regularne wizyty kontrolne połączone z profesjonalnym oczyszczaniem i fluoryzacją pozwolą Ci zachować zdrowie zębów.

W SANTI wykonujemy pełen pakiet zabiegów higienizacyjnych – dla dzieci, dorosłych, miłośników kawy i herbaty, a także palaczy i amatorów wina.

Leczenie endodontyczne

Odczuwasz ból zęba? W jego wnętrzu być może rozwinął się stan zapalny. W takim wypadku często konieczne jest leczenie endodontyczne (kanałowe), które pozwoli uratować ząb.

Polega ono na usunięciu nieodwracalnie zmienionej zapalnie lub martwej, zainfekowanej miazgi, a następnie wypełnieniu oczyszczonych kanałów odpowiednim materiałem.

Periodontologia

Jeżeli Twoje dziąsła są zaczerwienione, opuchnięte, krwawią, a szyjki zębów odsłaniają się i powodują, że zęby zaczynają się ruszać, nie zwlekaj z wizytą.

W obrębie dziąsła i kości być może doszło do zapalenia, które nieleczone często prowadzi do przedwczesnej utraty zębów.

Chirurgia stomatologiczna

W SANTI zrobimy wszystko, abyś zachował swoje zęby jak najdłużej. Jeżeli jednak na ratunek jest już za późno, konieczne będzie ich usunięcie.

Zepsute oraz martwe zęby mogą być przyczyną wielu dolegliwości, również ze strony narządów odległych. Dlatego tak ważne jest, aby usunąć je na czas. W SANTI stosujemy najlepsze środki znieczulające, dzięki którym podczas zabiegu będziesz czuł się komfortowo, a odczucie bólu zostanie zminimalizowane.

Kompleksowa opieka stomatologiczna

Zdrowie Twoich zębów jest dla Ciebie ważne i szukasz godnej zaufania, przyjaznej pacjentowi przychodni stomatologicznej?

Przedstawimy plan profilaktyki lub leczenia, abyś przez długie lata mógł cieszyć się zdrowiem zębów i pięknym uśmiechem. Będziemy przypominać Ci o regularnych wizytach, dzięki którym zminimalizujesz ryzyko konieczności długotrwałego, bolesnego i drogiego leczenia.

SOS dla Twoich zębów

Twoje zęby są w bardzo złym stanie? Zdajesz sobie sprawę że już dawno powinieneś zacząć leczenie stomatologiczne, ale z jakiś powodów zwlekałeś z wizytą u stomatologa? Pamiętaj, że lepiej późno niż wcale!

Przedstawimy Ci drogę do zdrowego i pięknego uśmiechu specjalnie dla Ciebie. Pamiętaj, że przy obecnych, nowoczesnych metodach leczenia żaden przypadek nie jest beznadziejny.

Lokalizacja

Godziny pracy

Poniedziałek:
Wtorek:
Środa:
Czwartek:
Piątek:
Sobota:
nieczynne
Niedziela:
nieczynne

Przyjmujemy płatności kartami!